zondag 12 februari 2017

tijdelijke situatie

Afgelopen vrijdag zijn de twee containers ingeladen. De man van het verhuisbedrijf had een hele puzzel aan het goed ordenen van alle spullen. Het paste er net in! Die zware wasmachine moest als allerlaatste van de zoldertrap af. Daarvoor had John, de man van het verhuisbedrijf, de hulp ingeroepen van een collega en samen droegen ze dat ding de steile zoldertrap af en daarna de gewone trap. Hendrik hield John tegen op de zoldertrap zodat hij niet naar beneden kon vallen. We hadden hele goede hulp van onze vrienden. De buurvrouwen zorgden voor koffie en de lunch omdat onze keuken er uit gehaald was.Iedereen heel hartelijk dank voor de uitstekende, vlotte hulp! Ik zou willen dat jullie er in Frankrijk ook bij kunnen zijn, daar is het maar afwachten op hulp.

We hebben veel spullen omdat we van allerlei mensen kasten, stoelen, bankstel, bureau en keukenspullen hadden gekregen. Dit kunnen wij uitstekend gebruiken. Zelf had ik bij vindingrijk ook nogal geshopt: borden, bestek, bekers. Verder bij de Primark mooie handdoeken en beddengoed gekocht.Alles voor de gites!
Momenteel vertoeven we in Terheijden(bij Breda) in het huis van Jos. Hij woont nu bij Margreet .
Jeroen reist op en neer naar 's Hertogenbosch met de auto en ik ga met openbaar vervoer naar Ede waarbij ik de dag voordat ik moet werken blijf slapen bij Jonas/Gabrielle of de zus van Jeroen in Veenendaal.
Heel erg goede hulp gehad van onze vrienden


Geen opmerkingen:

Een reactie posten